Про бібліотеку



  Вас вітає світ книжок та завідувачка бібліотеки ЗОШ №19
  Попова Наталія Вікторівна



"Читання — це нібито розмова з найкращими людьми минулих віків"

 (Рене Декарт)

Бібліотека відкрила свої двері для читачів 01. 09. 1953 року.

Бібліотека працює за напрямком "Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу"

  Візитка бібліотеки

                                      Бібліотека сьогодні:

- абонемент;

-  читальний зал;

-  книгосховище для підручників.


ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ БІБЛІОТЕКОЮ

• Користування бібліотекою – безкоштовне.
 Право користуватися бібліотекою мають вчителі, учні, інші співробітники школи.
• Читачі мають право: одержувати в тимчасове користування книги, інші видання з фонду бібліотеки, користуватися довідково-бібліографічним апаратом, брати участь в бібліотечних заходах.
• Книги видаються строком на 14 днів. Не видаються із бібліотеки рідкісні та цінні видання, довідкова література, останній примірник видання. Ними користуються в читальному залі.
• Читачі зобов’язані бережливо ставитися до книг, виявляти постійну турботу за їх збереження, не робити в них ніяких поміток, підкреслень, не виривати і не загинати сторінок, вертати їх в зазначений строк.
• Читачі, які загубили або зіпсували книги з фонду бібліотеки, зобов’язані замінити їх такими ж або іншою науково-популярною і художньою літературою. Рівноцінність заміни визначає бібліотекар.
• Учні 1-11 класів зобов’язані бережливо ставитися до підручників і нести за них відповідальність. Якщо підручник зіпсовано учнем, замість нього може бути повернута рівноцінна навчальна література.

Користувач має право:

- одержувати консультацію у бібліотекаря з питань пошуку інформації;
-працювати в читальному залі.

Користувач зобов’язаний:

дбайливо ставитись до літератури;
- повідомляти бібліотекаря про  порушення, що виникли.

Забороняється:

- заважати іншим читачам; 
 створювати конфліктні ситуації.

Ми завжди раді бачити Вас в нашій бібліотеці!


Режим роботи бібліотеки:
пн. - пт. з 800 до 1630


Бібліотека Краматорської загальноосвітньої школи


 І-ІІІ ступенів №19





1.   Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Краматорської міської ради Донецької області. 
2.   Краматорськ, вул. Ольги Кобилянської, 1.

3.   (06264 ) 6 – 96 – 95
4.   shkola19@ukr.net
5.   krm19.blogspot.com
6.   Бібліотечний фонд: 15737 примірників:
- науково-методична література – 586 примірників;
- художня література – 10014 примірників;
- підручники – 5137 примірників.
7.   Каталоги: системний та алфавітний.

                               Картотека підручників.
8.  Мета: формування інформаційної компетентності читача, формування грамотного користувача з високим рівнем бібліографічної і читацької культури.
Задачі:
-         впроваджувати нові форми роботи з читачами;
-         шукати нові форми та методи роботи з обдарованими дітьми;
-         розширювати кругозір читачів, сприяти розвитку особистості;
Кредо: читання – це найкраще навчання.
9.    Бібліотека була заснована 01.09. 1953р. Тоді з’явилася у місті наша школа – ЗОШ № 19. Бібліотека розташована на 3 поверсі школи. Також у нас працює читальна зала, яка поєднана з абонементом. Також у школі е книгосховище.
10.  За останні 5 років бібліотека покращила побутові умови, постійно обновлюються бібліотечний фонд шкільної бібліотеки. Також бібліотека брала участь у всеукраїнському конкурсі «Бібліотека – інформаційний центр навчального закладу».
11.   Перспективами розвитку бібліотеки е:
-         обладнання бібліотеки комп’ютером;
-         виховання інформаційної культури учнів на основі впровадження в практику роботи бібліотеки інформаційних технологій з використанням компютерних джерел інформації.
12.   Модель бібліотеки майбутнього.
Враховуючи те , що система освіти і виховання сьогодні зорієнтована на входження у світовий освітній, інформаційний та культурний простір, основними знаннями сучасного учня стає інформаційна грамотність, яка передбачає оволодіння комп’ютерною технікою.
На сьогодні інформаційні ресурси України все ще не використовуються належним чином. Одна з причин – відсутність достатньої інформаційної культури споживача в той час, як інформаційна культура – це складова знань, вміння пошуку і освоєння інформації, що зафіксована на різних носіях. Питання бібліотечно-інформаційної грамотності завжди були актуальними.
ХХІ століття – ера інформаційного суспільства. Інформація все частіше визначається як основний ресурс майбутнього, але повністю використовувати його зможуть тільки ті члени суспільства, які мають необхідні знання і підготовку до навігації в інформаційному просторі. Тому майбутнє бібліотеки пов’язано з ком’пютерізацією. 
Розвиток сучасних засобів інформації дає можливість особистості використовувати її для збагачення свого внутрішнього світу. Тому велику роль відіграє розвиток саме інформаційної грамотності учня, як значущої складової інформаційної культури. У вихованні цієї грамотності значна роль належить використанню новітніх засобів інформації, як Інтернет, електронні книги, комплектування медіа ресурсами, навчальними лазерними дисками.
Великого значення набуває створення електронних баз даних по різним предметам, авторам, темам, які стосуються різних областей знань. Ці надбання можуть використовувати як учні так і вчителі під час проведення уроків.

  13.   Перлини бібліотечної роботи:
-         Бібліотечний урок «Знайомство з творчістю українського письменника і композитора В.М.Івасюка»;
-         Інтелектуальна гра-вікторина «Хочу все знати»;
-         Літературна вітальня «Шляхи Тарасової долі»;
-         Час пам’яті «У войны не детское лицо»;
-         Екологічна подорож «Знай, люби і бережи»;
-         Відео-подорож «Чорна спадщина Чорнобиля»;
-         Гра-подорож «В царстві казок Бажова»;
-         Урок-вікторина «Раз сторінка, два сторінка – буде книжечка»;
-         Ерудит-шоу «Запрошуємо на розмову про літературу довідкову».

Завдання і функції шкільної бібліотеки

ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА РЕАЛІЗУЄ ТАКІ ЗАВДАННЯ:

 • Якнайповніше сприяти реалізації державної політики в галузі освіти.
 • Інформаційно забезпечити всі аспекти навчально-виховного процесу освітнього закладу в засвоєнні програмних та факультативних знань, самоосвіті школярів
 • Виховання інформаційної культури учнів, постійного їх прагнення до пошуку інформації, свідомого, осмисленого добору інформаційних джерел, формування навичок систематизації та особистісної оцінки інформації.
 • Навчання школярів технологій користування бібліотеками всіх типів.
 • Сприяння вихованню гармонійної, морально досконалої особистості, свідомої свого громадянського обов'язку, відкритої для інтелектуального, духовного і творчого розвитку.
 • Інформаційне забезпечення особистісних потреб користувачів у дозвіллєвій (рекреативній) діяльності.
 • Формування авторських програм читацького розвитку школярів, виховання свідомого, вдумливого, грамотного читача з високим рівнем бібліографічної культури.
 • Усебічне сприяння підвищенню фахової майстерності педагогів, озброєння їх знаннями сутності сучасних освітніх та виховних технологій; педагогізація батьківської громадськості шляхом популяризації педагогічної літератури та надання інформації про неї.• Створення комфортного бібліотечного середовища; реформування бібліотеки в таку, яка б включала як традиційні, так і сучасні носії інформації, мультимедійні технології тощо.


ФУНКЦІЇ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
 Освітня:
♦ Озброєння школярів методами пізнання й аналізу теоретичних положень основ наук; навичками систематичної роботи з джерелами інформації.
♦ Формування в шкільній бібліотеці фонду літератури за основними галузями знань, який би якнайповніше задовольняв освітні потреби і запити школярів, забезпечував можливість їхньої ефективної індивіду¬альної освітньої та групової діяльності.
♦ Співпраця шкільного бібліотекаря з педагогічним колективом.
♦ Долучення шкільної бібліотеки до розв'язання навчальним закладом прямих функцій навчання.
 Соціальна:
♦ Допомогти учню у формуванні ціннісно-світоглядної орієн¬тації в час глибоких змін, що відбуваються в суспільстві; психологічної стійкості; уміння жити в гармонії з суспільством, природою, самим собою.
 Інтелектуальна:
♦ Формування інтелектуального потенціалу держави, творчої, гуманістично орієнтованої особистості, здатної реалізувати свої природні здібності й талант, вибудувати перспективу свого інтелектуального життя.
 Самоосвітня:
♦ Сприяти пізнавальній діяльності - цілеспрямованій, систематичній, керованій самим школярем роботі, необхідної для вдоскона¬лення його освітнього та інтелектуального рівня; стимулювати цей процес; надавати консультації щодо організації самоосвітньої діяльності.
♦ Якнайповніше забезпечити потреби такого школяра в літературі, яка задовольняє його пізнавальні інтереси.
 Культурологічна:
♦ Поглиблення знань читачів-школярів з історії культури, культурного розвитку українського народу, нації, людства; виробляти вміння розуміти історію та культуру, традиції та цінності свого народу.
 Виховна:
♦ Патріотичне виховання, формування високого рівня правової культури та законослухняності учнівської молоді, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів.
♦ Моральне виховання, що передбачає прищеплення й розвиток моральних почуттів, наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.
♦ Трудове виховання, метою якого є формування творчої, працелюбної особистості, умілого господаря.
♦ Екологічне виховання, що передбачає формування високого рівня екологічної культури особистості, яка усвідомлює себе частиною природи і наділена почуттям відповідальності за неї як за національне багатство.
♦ Фізичне виховання, метою якого є утвердження здорового способу життя, повноцінного фізичного розвитку особистості.
 Інформаційна:


♦ Повноцінне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу; повноцінне методичне забезпечення навчально-вихов¬ного процесу; інформування батьківської громадськості; систематичне ознайомлення читачів з традиційними і нетрадиційними носіями Інформації; вивчення інформаційних потреб та запитів читачів, їх повноцінне задоволення, інформаційний сервіс шкільної бібліотеки.





Про вибір підручників для 5-го класу на 2018-2019 навчальний рік








   

Комментариев нет:

Отправить комментарий